Post by freemguvenacont on Feb 9, 2022 5:27:48 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Crush:Epic Battle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Crush:Epic Battle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa loputtomia helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Castle Crush:Epic Battle 2022 version ▞▞▞
Ok peli, mutta taistelut ovat epätasaisia, mikä saa sinut turhautumaan (ja lähettämään $, joka on varmasti idea) vihaa sitä, että he voivat käyttää hymiöitä pilkatakseen ja nauraakseen ylivoimaisten joukkueiden tappaessa sinut. Sinun pitäisi pystyä kytkemään tämä ominaisuus pois päältä.
Peli oli melko laskeva ja hauska, kun pelasin vuosi sitten ja annoin sille jopa 5 tähteä viimeksi pelatessani. Mutta kun latasin pelin nyt, peli sulkeutuu itsestään ja joskus puhelimeni yhtäkkiä lakkaa vastaamasta ja minun on käynnistettävä puhelin uudelleen. Mielestäni pelissä on vakavia bugiongelmia, jotka saavat puhelimet lakkaamaan vastaamasta millään tavalla.
Tämä peli on paras, mutta siinä oli ongelma, syötä nimi linnankuoreen, mutta virheverkko, korjaa se kiitos
Rakastan tätä peliä, mutta minulla on ongelma, olen vain Castle 5:ssä ja olen taistellut ihmisen kanssa, jolla on necromancer, joka on huippukokouksessa. Ole hyvä ja tee sääntö, että henkilöllä, jota taistelet, on 20 enemmän tai vähemmän pokaalia kuin sinulla ja hänen linnan tasonsa on sama jopa päivittäisessä pelitilassa ja erityisesti turnauksessa, jonka jälkeen olen voittanut ensimmäisen kierroksen kolmesta turnauksesta, jonka jälkeen jouduin taistelemaan ihmisiä jotka ovat päässeet liigaan. Ja tee myös uusi legendaarinen kortti mustalle linnoitukselle, joten bc on sen arvoinen.
Wäinö Emerik
Mielestäni tämä peli on hauska, mutta siinä on valtavat huonot puolensa. Suurin mielestäni on arkkujen avautumisen odottaminen. Peli oli alussa todella hauskaa, sillä se on kuin ministrategista peliä, mutta päivän jälkeen pystyin pelaamaan vain noin 2 peliä päivässä, koska penkkini oli aina täynnä arkkuja, joiden suorittaminen kesti tunteja (ellet osta/ansaitse jalokiviä). Sen jälkeen se oli aika tylsää, koska ei ole mitään syytä taistella jos nit for arkut ja se on ainoa oikea tapa saada uusia olentoja.
Tämä on erittäin mielenkiintoinen peli minulle ja tämä peli on täynnä hauskaa. Tämän pelin päivitys on erittäin hyvä.Tässä pelissä en halua luottaa onttoon ritariin ja metamorfiin. Joskus metamorfi on hyvä, mutta pelaamme sitä lohikäärmettä vastaan, josta se muuttuu luurangoksi ja taistelu johtaa tappioon. Haluan tietää, miksi ontto ritari on legendaarisissa korteissa ja musta noita muuttaa molempien pelaajien joukot luurankoiksi. Oli hyvä, kun vihollisjoukot muuttuvat vain luurankoiksi.
Castle Crush:Epic Battle Стратегії ryyg
Rakastan tätä peliä, mutta kohtaan ongelman, koska meillä on huono Internet-yhteys, kun yhteys katkeaa, ja huomaan menettäväni pisteitä.
Aivan uskomaton peli. Se on mainokseton, hahmoille on monia vaihtoehtoja, ja se on vain niin hauskaa. Ei ole laillisia vikoja
Veeti
tosi hyvä peli.
Hämmästyttävä konsepti korttipeleistä, mutta nimet ja kyvyt ovat itse asiassa kuin kuvitteellista taikuutta, siksi se on mahtava peli, jota olen koskaan pelannut. Mielestäni sinun täytyy asentaa sbadow fight 2 ja tämä peli Tämä on tappava ja rajattomasti hauska peliyhdistelmä Nekki ja hauskoja pelejä ilmaiseksi, kiitos teille molemmille, että teitte niin mahtavia pelejä
Tämä peli voisi olla täydellinen, mutta kehittäjät eivät näytä kiinnittävän huomiota ongelmiin! Miksi arkkupaikkojen määrää ei lisätä, tai vaikka ne olisivat täynnä, voisiko uudempia arkkuja säilyttää joissakin säilytysvaihtoehdoissa? Ole hyvä, on erittäin tylsää odottaa tuntikausia arkun avaamista ja sitten siirtyä avaamaan toinen, eikö niiden avausprosessia voi aloittaa kokonaan, samanaikaisesti? Cmon, anna meille todelliset päivitykset, ainakin pelaajien vuoksi. Todellisen ongelman osoitteesta on niin kauan
Ihan ok peli. Nautin siitä, mutta sinun on odotettava liian kauan arkkujen avautumista. Myös vastustajien taisteleminen voi olla raivostuttavaa, jos et saa oikeita kortteja heti, se on melko taattu tappio. Miksi vaivautua tarjoamaan turnauksia alemman tason pelaajille? Jos et ole suurmestari, häviät. Turnauksissa pitäisi olla eri tasot, jotta matalan tason pelaajilla on mahdollisuus.
Tosi hyvä peli jos ei osaa stragioida niin ei osaa pelata tätä
Vain ilmoituksia GPlaysta. Ollut täällä monta kertaa ennenkin. Aivan kuten peli on loistava, vaikka et maksaisikaan. se on myös aika hauskaa ja nopeatempoista
Peli on niin sekava. Sinulla on esimerkiksi 1 kortti, kun vastustajalla on 8 ja joskus päinvastoin. Siinä ei ole järkeä. Ottelu ei ole koskaan tasainen, toisella henkilöllä on aina enemmän kortteja pelattavana ja hänen manansa näyttää tuottavan paljon nopeampia (tai vain paljon, jos hakkerit) . Kyse on puhtaasti tuurista, sillä se, kuka saa korttinsa paremmassa järjestyksessä, ratkaisee, ei se, miten niitä pelaat. Jos vastustajasi saa paremmat kortit alussa, on mahdotonta enää puolustaa itseään ja peli menetetään.
WAU!!!!!!!!!!!!!!!!!upea peli! MAHTAVA grafiikka, äärimmäinen kohtaus, upeat joukot! suosittelen kaikille kokeilemaan 😍😍
Pikku peppu sattui tappion jälkeen. Muutamia asioita mestaruuskilpailujen ja taisteluiden tasoittamiseksi: 1. Vain vs pelaajat, joilla on samat kortit. 2. Pakassa olevat kortit eivät ole satunnaisia siinä määrin, että pelaajalla on vain korkean tason kortit, eikä hän voi aloittaa, kun taas toisella pelaajalla on matalan tason kortit, mikä antaa valtavan edun ja todennäköisesti voittaa. 3. En ole varma, onko se suunniteltu vai ei...vain nöyrä mielipiteeni. Hieno peli silti!
Olen siis todella järkyttynyt. Pidän todella todella pelimekaniikasta, mutta et voi pelata sitä ilmaiseksi todellista aikaa. Yhden arkun avaaminen kestää 3 tuntia, ellet halua kuluttaa noin 0,15 dollaria joka kerta, kun avaat sellaisen. Ja se on vain paskoja arkkuja. Taivas varjelkoon sinua löytämään kultaarkun ja innostuisit vain tajutaksesi, että sinun on periaatteessa maksettava 1 dollari tai odotettava koko päivä avataksesi sen. Ja voit avata vain yhden kerrallaan. Naurettavaa. Todella vihainen, koska haluaisin jatkaa pelaamista, koska se on hauskaa, mutta asennuksen poistamista. Puhu käteisen saamisesta.
Paras peli se on vähän niiku clas of royal!
Se on todella hyvä peli, mutta kun astun peliin, pelaan erittäin hyvin ja kun saan voiton, he pyysivät minua antamaan nimesi ja kirjoitan nimeni, niin minulle tulee Internet-ongelma, mutta käynnistän Internetin uudelleen ja he antavat vastaisen verkko-ongelman asennan. peli ja lataa se uudelleen, mutta peli ei avaa pahinta ongelmaa 😠😠😠😠😠😠😠 Pyydä kehittäjää nollaamaan ongelma.
Se on mukava peli ja tapa, jolla taistelemme, on todella mukava tapa, ja siinä ei ole lainkaan mainoksia, joten suosittelen pelaamaan tätä peliä. Ja olen linnassa 3, nyt on vaikea ansaita palkintoja. Rakastan tätä peliä paljon. . . . . .
VÄLTTÄÄ! Ostin paketin 6-vuotiaalle lapsenlapselleni hintaan 22,00 puntaa, mutta painoin vahingossa nappia kahdesti. Hän sai vain YHDEN resurssia, mutta minun piti saada hyvitys toisesta ostoksesta. Google maksoi minulle molemmista ostoksista. Nyt hän sai 6000 jalokiveä ja xxxx kultaa (tämä oli tarjous) ja olen jo sanonut, että hän sai vain YHDEN erän, koska Google maksoi molemmat ostot takaisin, tämän pelin kehittäjät eivät ainoastaan vienyt pois hänen saamaansa 6000 jalokiviä ja kultaa myös laittoi tililleen -19 900 negatiivista jalokiveä, joten hän ei voi pelata peliä ennen kuin hän on saavuttanut positiiviset jalokivet. Jotta voisin muuttaa hänen tilinsä positiivisiksi helmiksi, minun olisi käytettävä 130,00 puntaa. Olen lähettänyt yritykselle sähköpostia 3 kertaa ja pojanpoikani itki, koska hän ei voi pelata peliä eikä ole saanut heiltä mitään vastausta. Olen todella tyrmistynyt, että he kohtelevat pelaajiaan tällä tavalla.
Jos olisi mahdollista antaa pelille 0, tämä olisi 1...se on ärsyttävää, toistuvaa, lapsellista ja MAKSAA MASSIIVISESTI VOITTAMISESTA. Lisää, että jos etenee, sitä pahemmaksi osuminen huononee, ja se on huono alussa. ..VÄLTÄ..ua on varoitettu. Ellei pidä turhasta käteisen käyttämisestä voittaaksesi lapsellisen pelin, se on tylsää 15 minuutin jälkeen.
olisi siistiä, jos et joutuisi taistelemaan jatkuvasti tasosi ylittävien ihmisten kanssa. Varsinkin jos tasojen välillä ei ollut niin suurta eroa tehossa
Ihan sika hyva peli ma paasin yhdessa paivassa 8 areenaan
Hieno peli, mutta pitkään aikaan ei ole lisätty uusia korttia Lisää vielä uusi kortti
Ei yhdistä enää. Asennuksen poistaminen ja uudelleenasennus ei silti muodosta yhteyttä. Ainoa peli joka tekee tämän. Kaikki muut pelisovellukset latautuvat ilman ongelmia.
Kaikki on hauskaa lukuun ottamatta tasoeron epäoikeudenmukaisuutta, jota vastaan se asettaa sinut korkeammalle sijalle. Mitä korkeammalla arvolla olet, sitä vaikeampaa se tekee taisteluistasi. Joten haluat käyttää rahaa ja saada päivityksen. Ja yleensä, harvoin sanon, saatko tarvitsemasi. Ja jos he sotkevat pakettisopimuksen. He EIVÄT korvaa sinulle täysin!
5/5 TODELLA HYVÄ PELI
Verkkoyhteyteni on hyvä, mutta silloin myös peli näyttää virhettä
Skeidaa hyvä peli
Castle Crush:Epic Battle ยุทธศาสตร์ eqoa
Tämä pelin grafiikka on taikinaa kuin muut. Mutta tämä pelin verkkojärjestelmä on niin huono ja siksi se aiheuttaa monia ongelmia, kun pelaan tätä peliä. Ole hyvä ja häiritse verkkojärjestelmääsi, kiitos.
Peli on söpö, mutta palkinnot avautuvat ERITTÄIN hitaasti. Kun edistyt, sinun on odotettava 3-8 tuntia, jotta VAIN YKSI LAATIKKO avautuu. Lisäksi pelaajien päivittäminen on myös hidasta. Ehdottomasti he haluavat sinun käyttävän rahaa. Olen pelannut muita samantyyppisiä pelejä, kuten tämä, ne palkitsevat, edistyvät ja antavat pelikokemuksen tyytyväisyyttä HUOMIOON paremmin. Uren pitäisi pelata vain hetken ja sitten poistaa asennus, lyön vetoa.
Helix Stack Jump: Fun Addicting Ball Puzzle Казуални uzp
Tämä peli on ERITTÄIN epäreilu ja ärsyttävä. Esimerkiksi pelasin turnauksen, käytin 1000 jalokiveä päästäkseni 10. sijalle, mutta kerran kuoltuani se ei antanut minun jatkaa, ellei käyttänyt 6000 jalokiveä lisää. Tätä peliä ei ole tehty pelaajien vain pitämään hauskaa, vaan enemmänkin siitä, että me ansaitsemme rahaa ostamalla yhä enemmän jalokiviä. Tämän kokemuksen jälkeen voin todella sanoa, että olen vakavasti pettynyt peliin ja vaikka aion jatkaa pelaamista, en todellakaan koskaan osta tästä pelistä mitään.